OBI4wan heeft weer een aantal nieuwe functionaliteiten live gezet:

  • Met de nieuwe Social CRM module heb je één centraal overzicht van je contactpersonen en klanten. Je voegt contacten eenvoudig samen en beheert hun gegevens met een simpele klik. Misschien wel de mooiste toevoeging: verstuur ze een proactieve WhatsApp! Let op: Social CRM dien je nog wel te activeren via instellingen > rollen > rechten.
  • De update van de OBI4wan Android app bevat nieuwe functies:
    • Reageren op berichten van WhatsApp
    • Afbeeldingen worden in de stream getoond
    • Publiceer direct naar meerdere accounts
    • Beheer je webcare met multi-acties (bv. voltooien)
  • Met de Klanttevredenheidsmodule verstuur je een geautomatiseerd bericht na een webcare conversatie. We linken nu ook naar de reviewsites Opiness, KiyOh en Klantenvertellen.nl.
  • Binnen een rapport kun je nu een tekstblok toevoegen. Dit blok gebruik je om extra uitleg of informatie aan je rapport toe te voegen.
  • Last but not least: je voegt nu eenvoudig emoticons toe aan je webcare reacties!